I. TERMENI

Butterfly România - este denumirea comercială a S.C. PROSOFT MANAGEMENT S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în localitatea Bistrița, str. Ursului, nr. 14, et. 1, cam. 1-2, județul Bistrița-Năsăud, având număr de înregistrare la Registrul Comețului nr. J06/726/2006 și cod unic de înregistrare fiscală RO 19105539.
Butterfly Store București - este denumirea comercială a punctului de lucru deschis de S.C. PROSOFT MANAGEMENT S.R.L. în localitatea București, str. Șoseaua Olteniței, nr. 105.
Vânzător - Butterfly România sau Butterfly Store București.
Cumpărător - poate fi orice persoană fizică cu vârsta de minim 16 ani sau o persoană juridică sau orice altă entitate juridică care își creează cont în acest site și plasează o comandă.
Client - poate fi orice persoană fizică cu vârsta de minim 16 ani sau o persoană juridică sau orice altă entitate juridică care are sau obține acces la conținutul acestui site, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Butterfly România: pe site, la telefon, pe e-mail etc. 
Contract - este contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană ale celor două părți contractante.
Comandă - este documentul electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii de pe site.
Site - magazinul online găzduit la adresele web tt-shop.ro și ttshop.ro și subdomeniile acestora.

II. DOCUMENTE CONTRACTUALE

1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe site, prin e-mail sau telefonic, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vânzătorul își desfăsoară activitățile comerciale.
2. Notificarea primită de Cumpărător după efectuarea Comenzii are rol informativ. Notificarea de acceptare a Comenzii de către Vânzător se face electronic (prin e-mail) sau la telefon.
3. Din motive justificate, Vânzătorul poate modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din Comandă, și va anunța Cumpărătorul prin e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția sa de către Cumpărător în momentul plasării Comenzii. De asemenea, Vânzătorul va returna, dacă este cazul, sumele achitate în plus de Cumpărător.
4. Contractul dintre Vânzător și Cumpărător se consideră încheiat în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronic și/sau a unui SMS, a notificării de expediere a Comenzii.
5. Pentru Comenzile care urmează a fi ridicate de către Cumpărător din punctele de lucru Butterfly România sau Butterfly Store București, prețurile și rezervările bunurilor și serviciilor sunt valabile 72 de ore de la data înregistrării Comenzii de către Cumpărător.
6. Documentele puse la dispoziție de Vânzător, vor sta la baza Contractului dintre Vânzător și Cumpărător, în completarea acestuia fiind factura fiscală și, acolo unde este cazul, certificatul de garanție ale bunurilor și serviciilor achiziționate.

III. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

1. Accesul pe Site în vederea efectuării unei Comenzi este permis oricărui Cumpărător sau Client.
2. Din motive justificate, Butterfly România poate restricționa accesul Cumpărătorului/Clientului în vederea efectuării unei Comenzi, la unele dintre metodele de plată acceptate, în cazul în care consideră că activitatea pe Site, acțiunile sau conduita Cumpărătorului/Clientului ar putea prejudicia în vreun fel Butterfly România. Dacă se întâmplă acest lucru, Cumpărătorul/Clientul se poate adresa Butterfly România pentru a fi informat despre motivele care au condus la aplicarea măsurilor menționate mai sus.
3. Butterfly România poate publica pe Site informații despre bunuri și servicii, promoțiile și ofertele speciale practicate, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
4. Toate prețurile bunurilor și serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în Lei (RON) și conțin T.V.A.
5. În cazul plăților online, Vânzătorul nu este și nu poate fi răspunzător pentru nici un alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, cum ar fi comisioanele de conversie valutară sau alte comisioane percepute de banca emitentă a cardului bancar al Cumpărătorului, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă de RON. Această acțiune intră în responsabilitatea exclusivă a Cumpărătorului.
6. Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și serviciilor prezentate pe Site, cum ar fi imaginile statice, imaginile dinamice, prezentările video etc, nu reprezintă o obligație contractuală a Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv pentru prezentare.

IV. COMANDA

1. Cumpărătorul/Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea, în coșul de cumpărături, a bunurilor și serviciilor dorite, urmând a finaliza Comanda prin efectuarea plății prin una din metodele de plată indicate. Adăugarea unui bun sau serviciu în coșul de cumpărături, acesta este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Lipsa finalizării unei Comenzi nu atrage după sine înregistrarea acesteia și nici rezervarea bunurilorși serviciilor adăugate în coșul de cumpărături.
2. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul/Clientul consimte că toate datele furnizate de el, necesare procesului de cumpărare, sunt corect, complete și adevărate la data înregistrării Comenzii.
3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul/Clientul este de acord ca Vânzătorul să îl contacteze, prin orice mijloc de comunicare disponibil preferat de Vânzător, în orice situație contactarea Cumpărătorului/Clientului este necesară.
4. Vânzătorul poate anula Comanda lansată de Cumpărător/Client, în urma notificării prealabile a Cumpărătorului/Clientului, fără nici o altă obligație a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:

  • datele furnizate de Cumpărător/Client sunt incomplete și/sau incorecte;
  • în cazul plăților online, atunci când în care procesatorul de carduri invalidează tranzacția;
  • în cazul plăților online, atunci când banca emitentă a cardului Cumpărătorului nu acceptă tranzacția.

5. Cumpărătorul/Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un bun sau să renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea vreunui motiv, și fără a suporta alte costuri în afară de cele de livrare. În baza OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui bun și/sau serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul/Clientul intră în posesia ultimului bun/serviciu din Comandă.
6. În cazul în care Cumpărătorul/Clientul decide să se retragă din Contract, acesta are posibilitatea să completeze online formularul de retur pe care îl găsește în secțiunea "Retur de marfă" din cadrul Contului său de pe Site.