Livrarea produselor

TT-Shop.ro, denumită în continuare BUTTERFLY ROMÂNIA, livrează produse în toată țara indiferent de zonă sau valoarea comenzii astfel:

La sediul magazinulul BUTTERFLY STORE BISTRIȚA: produsele se pot ridica de la sediul magazinului BUTTERFLY STORE BISTRIȚA din Bistrița, str. Calea Moldovei, nr. 63, în ziua și la ora stabilită cu consultantul de vanzări.

La sediul magazinului BUTTERFLY STORE BUCUREȘTI: produsele se pot ridica de la sediul magazinului BUTTERFLY STORE BUCUREȘTI din București, str. Șoseaua Olteniței, nr. 105 (incinta Intec SA) în ziua și la ora stabilită cu consultantul de vanzări.

Servicii de curierat (Fan Courier/Cargus): BUTTERFLY ROMÂNIA livrează în toată țara prin serviciile de curierat rapid.

  • produsele se livrează la adresa indicată în comandă.
  • expedierea produselor se face funcție de stoc în ziua confirmării comenzii.
  • termenul de livrare este de maxim 14 zile.
  • produsele sunt asigurate pe durata transportului BUTTERFLY ROMÂNIA este complet răspunzator și își asumă responsabilitatea ca produsele să ajungă la destinație în cea mai bună condiție.
  • în colet produsele sunt însoțite de factură.

Returnarea produselor

Puteți solicita returul produselor livrate, dacă vă aflați în una dintre situațiile de mai jos:

1. Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site
Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de BUTTERFLY ROMÂNIA.
Dacă produsul primit este în non-conformitate cu specificațiile de pe site în primele 24 de ore de la recepția efectivă (recepția la domiciliu prin curier) puteți reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.

2. Produse ce v-au fost livrate greșit
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de BUTTERFLY ROMÂNIA.

3. Renunțarea la cumpărare
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a refuza primirea produsului.
Acesta clauză se aplică conform Ordonanței Guvernului nr. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în Ordonanța Guvernului nr. 130/200 art. 2 lit.e..

4. Produse în perioada de garanție
Produsele care prezintă deteriorări vor fi returnate prin curierat și schimbate cu altele noi, cheltuielile de transport fiind suportate de BUTTERFLY ROMÂNIA.

NOTĂ: Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.